Условия гарантии

Garantijas noteikumi.

Saņemot preci kurjers jums izsniegs preci ar pirkuma apliecinošiem dokumentiem ar ražotāja noteiktu bezmaksas garantijas apkalpošanas termiņu minimums 2 gadi.

Saņemot preci,jūs arī saņemsiet:pirkuma kvīti vai čeku vai pavadzīmi.

Lai nerastos pārpratumi,saņemot preci pārbaudiet tās komplektāciju-preces kodu,krāsu,vizuālo izskatu.

Autorizētie servisi garantiju apkalpo  ar pirkuma kvīti vai pirkuma apliecinošiem dokumentiem

Garantija dodama rakstveidā, tā ir brīvi pieejama pirms preces iegādāšanās vai pakalpojuma saņemšanas, un tajā skaidri norādīti nosacījumi prasījuma pieteikšanai attiecībā uz garantiju, garantijas termiņš- laikaposms, uz kuru attiecināta garantija, kā arī garantijas devēja nosaukums (firma), un adrese. Garantijā norāda, ka patērētājam ir noteiktas tiesības saskaņā ar normatīvajiem aktiem un ka garantija šīs tiesības neietekmē. Ja garantija neatbilst šiem noteikumiem, tas neietekmē garantijas derīgumu un patērētājs ir tiesīgs pieprasīt, lai garantija tiktu izpildīta.

 

Uz garantijas talona ir pārdevēja firmas zīmogs.

Preces nosaukums,modelis,pārdošanas datums,pārdevēja paraksts.

Pirkuma apliecinoši dokumenti: kvīts vai čeks vai pavadzīme.

 

Distances līgums un atteikuma tiesības

Atteikuma tiesību veidlapa

 

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos interneta veikala continent.lv piedāvāto preču iegādes noteikumus.

1.        Tā kā continent.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

2.  continent.lv visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā  uz šodienas datumu. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

3.        Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu vai līzinga kompānijas pakalpojumus, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā. Nav iespējams norēķināties ar karti.

4.        Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta pašiem ierodoties tai pakaļ Rīgā, piegāde pa Rīgu un apkārtni ar mūsu kurjeru, piegāde pa Latviju ar reģionālo kurjerdienestu palīdzību.

5.        Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad continent.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

6.        Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

7.        Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.207 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 207) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. continent.lv saglabā tiesības ieturēt kompensācijas maksu vai atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā vai tā citādi zaudējusi savu sākotnējo izskatu (piemēram, datorā instalētas papildus programmas). Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: info@continent.lv vai pa tālruni: +37127793450 vai +37127793451 , norādot pasūtījuma numuru un datumu.

8.        Ja garantijas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces bezmaksas garantijas apkalpošana tiks veikta saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas apkalpošanas nosacījumiem.

9.        Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

10.       Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.